دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

حق وردی: تمرکز بازیکن در اروپا روی بازی‌اش است

  • کد خبر: ۹۸۶۵۳
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
حق وردی: تمرکز بازیکن در اروپا روی بازی‌اش است
حجت حق‌وردی، بازیکن مشهدی باشگاه سومقاییت از وضعیتش در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال سومقاییت جمهوری آذربایجان حالا از باشگاه‌های شناخته‌شده برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود؛ تیمی که با جذب بازیکنان ایرانی، پای آن‌ها را به تیم‌ملی جمهوری آذربایجان هم باز می‌کند. آخرین بازیکنی که از این کانال به تیم‌ملی آذربایجان راه یافت، حجت حق‌وردی، بازیکن مشهدی سابق پیکان بود. حق‌وردی دیروز در مصاحبه‌ای با سایت ورزش‌سه از آخرین وضعیتش صحبت کرد و یک‌بار دیگر هم از تصمیمی که گرفته است، دفاع کرد.

بخت بازی مقابل بزرگان را داریم

پیشنهاد تیم‌ملی جمهوری آذربایجان وقتی که به سومقاییت آمدم و چند هفته بازی کردم، به من داده شد. عملکرد خوبی در تیم داشتم و صحبت‌هایی با مربی تیم‌ملی شد و با چند نفر دیگر صحبت کردم و گفتند که مربی تیم‌ملی پیشنهاد کرده است برای تیم‌ملی آذربایجان بازی کنید و در پست دفاع وسط دنبال بازیکن بودند. دراین‌باره هم از خیلی‌ها مشورت گرفتم و تصمیمی آسان نبود. می‌دانستم ممکن است حرف‌وحدیث پشتش باشد، ولی قبل از من علی قربانی این کار را کرده بود.

با او هم صحبت کردم. شرایط تیم‌ملی‌شان هم حضور در اروپاست و شانس مهمی برای بازیکن است که خودش را نشان بدهد و وقتی با بازیکنان بزرگ شانس بازی‌کردن دارید، اتفاقی خوب خواهد بود. بعد از حدود دو ماه حضور در جمهوری آذربایجان، بحثش مطرح شد و دوسه ماه طول کشید کارهایش انجام شود و درنهایت گذرنامه اینجا را گرفتم و به تیم‌ملی دعوت شدم.

مطمئن باشید در ایران هم به تیم‌ملی دعوت می‌شدم

در سه فصل آخر حضورم در پیکان عملکرد خوبی داشتم. فقط در فصل آخر شرایط تیم ما خوب نبود و دو فصل قبل اوضاعی خوب داشتیم و صحبت از دعوت من به تیم‌ملی بود. در دوره کی‌روش وضعیت تیم‌ملی خیلی خاص بود، زیرا معمولا افراد ثابتی دعوت می‌شدند و تیم که به جام‌جهانی رفت مقداری کار سخت شد، ولی بعدش امید داشتم دعوت شوم و صحبتش هم بود.

وقتی به سومقاییت آمدم، می‌دانستم کمتر دیده می‌شوم. اگر پیشنهاد جمهوری آذربایجان نبود، قطعا امید داشتم دعوت شوم و اکنون هم تیم‌ملی در خط دفاع بازیکنان زیادی ندارد. اگر مربیان تیم‌ملی بازی‌های من را در اینجا می‌دیدند، قطعا دعوت می‌شدم، ولی تصمیم گرفتم پیشنهاد جمهوری آذربایجان را قبول کنم و دلیلش همان‌طور که گفتم، شانس بازی با تیم‌های بزرگ اروپایی بود. در ایران فقط با صعود به جام‌جهانی چنین شانسی وجود دارد، ولی اینجا مسابقات متعددی وجود دارد که شانس این را داریم با تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کنیم و این خیلی مهم است و فکر می‌کنم تصمیمی خوب گرفتم.

مشکلات مالی اینجا مثل شوخی است

خداراشکر شرایطم خوب است. از اول هم که به اینجا آمدم، هدفم این بود که یکی‌دو سال بمانم و بعد به لیگ‌های معتبرتر بروم و الان هم یک‌سال‌ونیم است که اینجا هستم و پنج ماه دیگر بیشتر از قراردادم نمانده است. در این فرصت هم بازی‌های خوبی برای جمهوری آذربایجان انجام دادم و یازده بازی داشتم و عملکردم خوب بوده است. این در ادامه راه می‌تواند خیلی به من کمک کند. تصمیم من این بود که از لیگ ایران خارج شوم. در ایران مشکلات مالی و هزار مشکل دیگر وجود داشت که در اروپا این مسائل شوخی است و از لحاظ مالی و امکانات همه‌چیز سر جای خودش است و بازیکن تمرکزش روی فوتبالش است و درگیر هیچ مسئله حاشیه‌ای نیست. اکنون و در پایان فصل منتظر پیشنهاد از لیگ‌های بالاتر هستم.

از انتخابم راضی‌ام

ابتدا که به اینجا آمدم، شاید مقداری دودل بودم، ولی بعد شرایط خیلی خوب پیش رفت و از انتخابم راضی هستم. چون من در فوتبال ایران به همه‌چیز رسیدم و دیگر به آن صورت جای پیشرفت برایم نبود، ولی در اینجا اتفاقات خوبی برایم رخ داده است و اصلا پشیمان نیستم.

سخت است مقابل ایران بازی کنم

اینکه بخواهی مقابل تیم‌ملی کشورت بازی کنی، خیلی سخت است، ولی من به این موضوع فکر کردم و خوبی‌اش این است که تیم‌ملی آذربایجان در اروپاست و ایران در آسیا و احتمال این اتفاق خیلی کم است و فقط ممکن است روزی در جام‌جهانی رخ دهد. ما امسال به جام‌جهانی نرفتیم و گروه سختی داشتیم و صعود به جام‌جهانی از پلی‌آف هم برای آذربایجان کار مشکلی است و برای همین احتمال بازی مقابل ایران خیلی کم است.

اینجا حق اشتباه نداریم

من یازده بازی برای تیم‌ملی آذربایجان انجام دادم که بیشترشان بازی‌های خوبی بود و ستارگان بزرگی در تیم‌های مقابل حضور داشتند؛ از پرتغال گرفته تا صربستان و ایرلند و تیم‌ملی ترکیه و... طبیعتا وقتی از دور بازی ستارگان را ببینید، شاید درست متوجه کیفیت آن‌ها نشوید، ولی وقتی مقابل آن‌ها بازی کنید، مثل همین رونالدو یا ولاهوویچ و... خیلی خوب کیفیت آن‌ها را می‌بینید. آن‌ها شایسته جایگاهشان هستند و اتفاقی مطرح نشده‌اند و کیفیت خیلی خوبی دارند. به‌عنوان مدافع کافی است کوچک‌ترین اشتباهی کنم تا به گل تبدیل شود و این برخلاف لیگ ایران است که شاید من به‌عنوان یک مدافع چندین‌بار اشتباه کنم، ولی اتفاقی رخ نمی‌داد.

شانس رسیدن به لیگ اروپا را داریم

فصل قبل ما در پلی‌آف لیگ کنفرانس بودیم و به تیمی از صربستان باختیم و حذف شدیم. سطح تیم حریف خیلی خوب بود و نتوانستیم به مرحله گروهی راه پیدا کنیم و امسال در جام‌حذفی شانس داریم که قهرمان شویم و مستقیم سهمیه لیگ اروپا را بگیریم که تجربه خوبی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->